incearca

luni, 7 februarie 2011

Lunea,cea mai lunga zi

  S-a facut luni.Deja.Nici nu stiu cum a trecut duminica asta.Putintel mahmur,ghiftuit de repriza a doua de mancare si stiti voi mai ce jucata la Bebe acasa de data asta,inca sub influenta unei dupaamiezi de cenaclu Flacara reinviat pe benzile unui magnetofon batran,n-am avut timpul si dispozitia necesare sa mai pun oaresce pe blog.Acum stau si ma uit lung la monitor...Ca sa mai treaca timpul, in asteptarea inspiratiei divine,am accesat cateva bloguri si am postat ceva comantarii rasarite din ce am citit pe acolo.Asa cum am scris intr-unul dintre comentarii ma bucur sa vad ca lumea asta e vie,se misca,traieste.
   Ca sa nu va mint,blogurile selectate au fost dintre cele ale caror creatori m-au invitat in lumea lor.Impresionant pentru cineva abia aparut pe aici sa vada ca a starnit o farama de interes.M-a facut sa cred ca nu am gresit alegand sa deschid aceasta portita spre mine.Portita care va ramane deschisa atata timp cat macar o singura vizita pe saptamana daca am,e minunat.Minunea consta in faptul ca intalnesti pe cineva nou,ii afli parerile,gandurile si nu de putine ori sfaturile,urmand ca -mai apoi-sa-l cauti in lumea bloggerilor,sa-i descoperi profilul si sa incepi sa-ti formezi o idee despre cine este el sau ea.
  Citesti,analizezi,compari si tragi o linie care desparte aceasta lume in doua:de o parte notezi ca prieteni virtuali pe cei pe care ii simti aproape,de cealalta parte posibili viitori prieteni.Rare sunt cazurile cand verdictul tau este categoric:asta NU.Am inteles ca foarte multi au facut din asta o afacere,ca scot bani din bloguri.E o idee si asta,dar pentru mine blogul este-cel putin acum-un soi de jurnal intim facut public din dorinta de a ma descoperi ,de a afla eu cine sunt vazut cu alti ochi,ai vostri, prieteni.
   Dupa cum vedeti am luat-o razna,asa ca ma opresc pentru moment cu promisiunea ca voi reveni putin mai tarziu cu 4 retete incropite ieri la Bebe(asa o sa vedeti ce bine e sa-ti inviti un prieten sa-ti fie musafir-bucatar),bucate care au mers de minune cu rose-ul sau de anul trecut.
                                                                                              Ne mai citim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu