incearca

vineri, 4 februarie 2011

de unul singur

  Inca o zi a mai trecut si se pare ca nimeni nu are sau nu vrea sa ma ajute cu o sugestie,o idee despre ce as putea scrie pe aici.Dar ca o persoana perseverenta ce ma cred voi continua pana la victoria finala.Asa cum am mai spus sunt incepator in ale bloggeritului si probabil din cauza asta nici nu stiu cum sa-l fac atractiv pentru altii.Am vazut o multime de alte blogguri care sincer,m-au facut invidios-nu pentru audienta cat pentru aspect.
   Dar nu-i nimic,ma fac eu mare si atunci vor vedea ei...Deocamdata,lansez inca un strigat de ajutor:cereti-mi subiecte sau macar postati voi ceva pe aici.Gura mare nu este ales intamplator,imi place sa cred ca ceea ce am scris in prima postare este real si gura mare poate fi legat si de papica si de barfe side alte chestii care ne pot lasa cu gura cascata(mare adica).
   Asa ca va astept la o portie de cascat gura.
               S-aveti parte de jdemii de comentarii pe-ale voastre pagini.
                                         Pa,pa,pa...

2 comentarii:

  1. Eu scriu in blog atunci cand ma apasa, vad, imi place sau imi displace ceva... atunci cand am chef sa scriu ceva sau sa povestesc ceva si nu am cui... ca lasa cineva comentariu sau nu, chiar nu-i cu suparare, stiu ca am cititori care nu comenteaza, dar ma critica sau ma felicita, fac analiza textelor mele pe mess, la fiecare postare... si n-am avut promovare facuta. Trebuie sa ai rabdare. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sinceră să fiu, tatookis... eu am cât de cât subiect doar când am ceva pe suflet... ceva care mă bucură sau care mă doare... în rest pauză :-)

    RăspundețiȘtergere