incearca

vineri, 25 februarie 2011

Broderie

Atat de repede ne vine insomnia
    brodandu-ne fiinte din afara.
    Vrei pielea mea sa-ti fie iia
    care te-mbraca domnisoara ?
                  (N.Stanescu)

  Sortit am fost sa fiu copil pribeag
  si visator la drumuri printre stele,
  cu ganduri mai naive,mai rebele,
  calcat-am peste-al vietii mele prag.
  Brodam pe file versuri in dantele
  din dragoste,de chin,de dor,de drag,
  ajuns-am sa ma sprijin in toiag
  ca singur prieten in momente grele.
  Acum sunt trist,infrant de oboseala,
  dar a ajuns pana la mine zvonul
  ca ai lasat in urma Babilonul
  si te-ai retras, in umbra,cu sfiala.
  Iar vise noi incep a ma strabate,
  ma-nchipui un barbar ce da navala
  sa cucereasca-n goana-i triumfala,
  atat de minunata,a inimi-ti cetate.
  In suflet simt fiorul si ritmuri cadentate
  ma biciuiesc naprasnic in noaptea ce se lasa.
  Visez ca esti cu mine,ca ai ajuns acasa,
  te tin la piept .Asculta.Inima mea,iar bate.
  Dar e doar zvon.In muntii plini de ura
  cel visator din mine,a murit.
  Deschid fereastra larg,spre infinit
  si pe pervaz presar firimitura
  din ce mi-a mai ramas de-odinioara
  cand, pentru-o clipa-avut-am bucuria
  ca pielea mea sa-ti fi fost tie iia
  ce te-mbraca. Adio domnisoara.

3 comentarii:

  1. Imi place ca ai inceput cu niste versuri ale lui N Stanescu ,il admir mult pentru modul in care a scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, "În munţii plini de ură
    cel visator din mine, a murit", niciodată vor muri sentimentele nobile, şi până la ultima suflare vei lupta cu tine însăţi să le dai uitării dar în zadar...

    RăspundețiȘtergere
  3. "si pe pervaz presar firimitura
    din ce mi-a mai ramas de-odinioara"...emotionant...scrii deosebit de frumos...

    RăspundețiȘtergere