incearca

sâmbătă, 12 februarie 2011

Indispozitie

   La ora asta sunt cam indispus si cred ca am toate motivele.Nu, nu m-am lovit iarasi de timpurile probabile ci,ca de obicei,calatorind prin lumea blogurilor am descoperit postari care m-au dus undeva in urma,in trecutul meu atat de prezent.Pare ciudat sa spun asta,dar trecutul meu este inca al naibii de prezent.Si ce-am citit scris de Kateryna m-a tulburat,m-a obligat sa ma rejudec printr-o prisma noua.
   Lucruri care pana acum pareau diforme,au prins contur s-au materializat in ceva care imi suna mereu intr-un colt al constiintei adormite spre a ma trezi la cruda realitate.Undeva,acolo in trecut,am gresit fata de mine si fata de altii si in loc sa-mi asum raspunderea,m-am ascuns intr-un con de falsa multumire ,m-am condamnat singur la o resemnare care nu a adus nimic bun.
   Dar nu-i nimic,voi deschide caietul in care imi vars toate ofurile si voi mai asterne cateva randuri,cateva versuri,alinandu-ma cu speranta ca voi afla totusi intr-o zi ca niciodata nu e prea tarziu.
  Doar atat acum si sper ca atunci cand foamea imi va da tarcoale,voi avea timpul si dispozitia sa va impartasesc promisele retete.

2 comentarii:

  1. Trecutul nostru este şi va fi mereu prezent, că ne convine sau nu, pare uitat sau adormit dar este nevoie doar de câteva cuvinte pentru a-l readuce la realitatea în care suntem acum. Ne resemnăm că nu este altă cale doar de frica unui nou început, nu avem curaj... eu ma aflu într-o astfel de situaţie acum...

    RăspundețiȘtergere