incearca

marți, 1 februarie 2011

Bine v-am gasit

Salut.Poate de plictiseala,poate pentru ca am auzit prin imprejurimi ca toata lumea are un blog,am zis ca nu mi-ar strica si mie putina prezenta prin lumea asta a blogerilor.Adevarul este ca nu prea stiu multe despre calculatoare,linkuri,url-uri si alte chestii de-astea,dar pentru ca tastatura seamana foarte mult cu ceeace foloseam la masina de scris pe vremea cand ma dadeam drept jurnalist(ah,a trecut un secol de atunci),sau de cand consideram ca trebuie sa-mi incerc talentul in arta poeziei- am zis s-o fac si pe-asta.
   Ramane de vazut ce voi face pe aici.Poate voi incerca sa fac cunoscute mici trucuri din bucatarie(un gurmand ar trebui sa stie si sa gateasca nu-i asa?) poate mai schimb o parere cu cineva despre un film,o carte sau cine stie,o sa incep sa-mi dau cu parerea despre politichia la care ne pricepem cu totii ca doar romanasi suntem...
   Deocamdata va salut de bun gasit si astept de la voi o idee,un sfat sau de ce nu o injuratura(ia uite-l si p'asta care nici nu stie cu ce se mananca blogmania cum se baga in seama...etc).
                                               Va astept cu drag,
                                                             Tatookis

3 comentarii:

  1. Bun venit!
    Inspiratia iti va veni la timpul potrivit! Vei vedea ca nu gresesc!
    Succes iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce titlu promitator ai gasit blogului!!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. numai voua

    Sub asternut de alba nea,pe dealuri
    Cu manastiri ce fumega alene
    Si cu-nghetate ape intre maluri
    Se nasc imaculate si perene
    Gingase viorele si mandri ghiocei.

    Din seva sa pamantul le da viata
    Si hrana si caldura-n intuneric.
    Iar moarte flori le daruiesc dulceata
    Spre-a straluci in soare efemeric
    Cristale pretioase prinse-n roua.

    Iubirea mea le-asteapta sa renasca
    In primavara care va sa vina
    Si din coroana soarelui,cereasca
    Sa fure-un strop de aur si lumina
    Lucinde diamante de bijutieri evrei.

    Le voi culege-n taina dimineata
    Sub ceru-albastru nepatat de nori
    Cand dusa si uitata este gheata
    Ce-a vrut sa nimiceasca aste flori
    Minuni ce-s daruite numai voua.

    Gingase viorele si mandri ghiocei,
    Cristale pretioase prinse-n roua,
    Lucinde diamante de bijutieri evrei,
    Minuni ce-s daruite numai voua
    La inceput de nartie dragi femei.

    RăspundețiȘtergere