incearca

miercuri, 2 februarie 2011

Buna seara domnisoara

vrei mai mult?                       


                     Buna seara domnisoara,ti-as putea fi de folos ?
                     Recunosc,esti marfa fat-o si traiesti periculos
                     Cum te misti ca o cadana si-mi zambesti asa frumos.
                     Mi-as dori sa iti descopar sanul tau miraculos,
                     Sub cercelul din buricu-ti m-as misca spectaculos
                     Ca arcusul de vioara pe-a ta coarda-n sus si-n jos.
                     Sa innebunesc gagico,m-ai intors de tot pe dos.

                     Erai astazi insotita de-un gagiu brunet,bengos
                     Cumparai din Mall o toala si-o plateai cu banii jos,
                     Asortata la culoare cu Peugeotul tau fitos.
                     El te mangaia pe buca sub cojocul tau flocos
                     Si-incerca sa te sarute cocalaru' fioros.
                     Tu-l priveai provocatoare cu un zambet languros
                     Sa innebunesc gagico,m-ai intors de tot pe dos.

                     Te priveam ascuns de umbra unui falnic chiparos
                     Dintr-un colt al cafenelei ce o tine-a lu' Baros
                     Unde te-a tratat tiganul cu o sticla de spumos.
                     Mi te-nchipuiam alaturi pe-un sezlong in Barbados
                     Goala,supla,coapta-n soare ca o nuca de cocos
                     Mangaindu-ti lin si tandru parul negru-abanos
                     Ca arcusul de vioara pe-a ta coarda-n sus si-n jos.

                     Admiram ca pe-o sculptura gatul tau cel gratios
                     Ma-nchinam ca la icoana langa pieptu-ti planturos
                     Curba mijlocului fato ti-o iubeam mai dragastos
                     Decat pianul din orchestra saxofonul cel tafnos...
                     Si-mbatat de muzichia ce se-aude-n Barbados,
                     Ca un balerin pe scena pantecului tau pufos,
                     Sub cercelul din buricu-ti m-as misca spectaculos.
                   
                     Dar s-a dus la dracu' visul si-s convins, mi-am spart un os
                     Cand in frunte mi-a tras una dopul de la alt spumos
                     Cumparat (PE DATORIE) de guzganul cel vanjos.
                     Asta am aflat-o-n treacat de la prietenul Baros
                     Cand m-a asezat pe scaun dupa ce cazusem jos
                     Si ii repetam intr-una,ametit cu glasul gros:
                     Mi-as dori sa iti descopar sanul tau miraculos.

                     Tu radeai ca o nebuna,amuzata copios
                     De un fraier ce cazuse ars de dopul de spumos.
                     Drept in frunte imi crescuse un cucui ca un colos
                     Si aveam halucinatii,totul imi parea haios
                     Ma pufnise rasul frate... si eram tare voios.
                     Ai plecat zambind,agale,eu privem intins pe jos
                     Cum te misti ca o cadana si-mi zambesti asa frumos...

                     Dupa ce m-a luat Salvarea, m-au tratat intravenos,
                     Mi-au facut si analize si-am aflat ca-s cavernos
                     Cu plamanii-n pioneze si ficatul gaunos,
                     De la pipa de mahoarca,de la toiul de spirtos,
                     Au bagat morfina-n mine pana am visat frumos
                     Ca-ti spuneam mandru de mine, eu crezandu-ma vreun boss:
                     Recunosc,esti marfa fato si traiesti periculos.

                     Dupa luni de sanatoriu m-am intors mai sanatos
                     Si plimbandu-ma pe Corso,cand in sus si cand in jos
                     Te-am vazut venind spre mine intr-un swetter calduros
                     Obosita,ravasita ,cu un zambet dureros,.
                     Plase-aveai gramada-n mana,pantecul voluminos...
                     Ti-am intins incet o mana si ti-am zis cu glas duios:
                     Buna seara,domnisoara.Ti-as putea fi de folos?

                                         
                  

Un comentariu:

  1. Bafta nene cu ce faci.Chesdtia asta de-ai pus-o acilishea mi-aduce aminte de unu' Serban Foarta.Ai auzit de el?Tare tipu'.Avea niste cantece de mahala super.
    Da parca ziceai ca-ti place si potolu.N-ai o soparlitza cu ce mi-ash face shi eu repede si bun?

    RăspundețiȘtergere