incearca

sâmbătă, 12 martie 2011

Who is who?

M a doare capul ingrozitor.Si stiu sigur ca nu este o migrena trecatoare si nici astenie de primavara nu este.Am intrebat in stanga si in dreapta,printre cunoscuti,dar marea majoritate mi-au spus ca si ei prezinta aceleasi simptome,fara o cauza cunoscuta.Intr-o incercare de disimulare a durerilor,am incercat incropirea unui dialog cu alte teme.Despre vreme nu am discutat(pentru ca nu suntem ingleji),despre moda nici atat(e treaba macaronarilor),despre bisnisuri am amintit doar in treacat considerand ca e un bussines sa traiesti in ziua de azi iar despre cultura am evitat discutiile fiind un subiect prohibit prin pretul ei actual.Asa ca ne-am angajat,romaneste,in barfa.Si cum suntem eleganti si nu ne barfim intre noi,i-am luat pe altii in obiectiv.Adica pe aia care au umplut paginile ziarelor si stirile jurnalelor de actualitati,precum si show-rile mai mult sau mai putin spectaculoase din televiziuni.Adica,bineinteles,Moni si Iri,Viorel si Oana,Pepe si Oana,Base si Boc,Base si Nuti,Base si Blaga,Base si Badea,Base si Base...Si am inteles,cum era de asteptat,care este influenta razelor gamma asupra anemonelor.Si de ce pamantul isi inverseaza polii magnetici.Si de ce hotii au onoare iar noi nu.Si de ce telefonul mobil ajuta la marirea sanilor,de ce fumatul nu tine de sete si cascatul gurii de foame.
  Am inteles in sfarsit ca manelele vor inlocui muzica clasica(in scoli urmand a se preda la cultura muzicala Guta si Adrian in loc de Mozart si Bethowen)ca literatura va fi inlocuita in program cu analiza tabloidografica si ca educatia fizica va fi schimbata cu educatia postsexuala.Dupa cum era de asteptat,ne-am impartit in tabere(pro,contra si abtinatori)si am inceput sa ne complimentam cu invective populare(bou,tampit,cretin,hahalera,deontolog,parlamentar si alte cele).Norocul nostru ca printre persoanele de fata era si un psiholog(sau psihiatru,nu stiu sigur) care ne-a prins de manecile picioarelor,aducandu-ne cu ele pe solul cultivat cu banane si portocale al patriei,servindu-ne cu cate o tableta de ciocolata de soia ca cica e mai sanatoasa si mai groasa.Si dupa ce ne-a linistit,a tinut un speach grozav:
-Ba ,voi sunteti prosti!
  Asa ca ne-am uitat lung si lat unul la altul,ne-am scarpinat caineste dupa ureche si am ajuns la un consens unanim si integral in totalitate(misto exprimare,nu-i asa?):tipul e nebun.
  Multumiti ca in sfarsit suntem de acord,am uitat durerile de cap si ne-am intors,fiecare la treaba lui,avand ca tema pentru intalnirea de maine,aflarea adevarului despre who is who.Lansez pe aceasta cale un strigat de ajutor catre oamenii cu suflet mare,sa-mi vireze in contul de pe goagal,iahuu,feisbuc si in blogul personal,toate deschise la sucursala bancii internet,niste ceva acolo sa ma pot opera la o clinica din strainatate,sa-mi scot tampeniile astea din cap si sa-mi fac si eu un implant cu raspunsuri la...

2 comentarii:

  1. Ai un stil foarte frumos de a scrie ,atunci cand incep sa citesc poastarea ta parca nu m-as mai opri . Totusi eu nu cred ca manelele vor inlocui muzica clasica ,sunt inca multi oameni care asculta si muzica clasica sau daca nu pe ea atunci cu siguranta alt gen decat manele,cat despre materile acelea din partea mea sa fie inlocuite :)) glumesc,dar sincer sunt materiile care ma ingrozeau( fizica )

    RăspundețiȘtergere
  2. Azucena: multumesc pentru apreciere,ma bucur cand sunt pe aceeasi lungime de unda cu cei care mai citesc aberatiile mele,dar imi vine(pe bune) sa-mi iau campii cand vad spre ce se indreapta mintea romanasului de azi.
    Mie unul,imi e dor de profesorii care ne recitau poezii la ora de romana,de cei care ne puneau la pick-up viniluri cu Vivaldi,Verdi,Mozart sau de cei care veneau cu albume de arta si ne pierdeam ore dupa ore in admiratia unor opere de arta.(Erau si profesorii care mai chiuleau alaturi de noi din cand in cand.)

    RăspundețiȘtergere