incearca

duminică, 13 martie 2011

Rascoala de primavara

S-a rasculat pamantul in ghiocei salbatici
si cerul in albastru cu raze aurii,
s-au rasculat plamanii copacilor astmatici
si apele ne canta ca sunt aicea,vii.

S-a rasculat mercurul din vechiul termometru
si isi ridica fruntea cu riduri de la ger,
s-a rasculat si versul uitand anticul metru,
cantand a primavara,a soare cald pe cer.

S-a rasculat iubirea,de iarna amortita
si inima se zbate cu lungi batai in piept,
s-a rasculat si lumea simtind ca-i pregatita
sa intre-n anotimpul pe care il astept.

S-au rasculat in zboruri si pasari migratoare
intoarse la tinutul in care s-au nascut,
s-au rasculat si muntii nascand alte izvoare
si le trimit spre mare pe-un drum necunoscut.

S-au rasculat si stele in univers pierdute
cu straluciri de aur ,de platina,de-argint,
vin catre noi comete pe cai nestrabatute
in noua primavara.M-am rasculat si simt.

6 comentarii:

  1. frumos...frumos scris...
    "M-am rasculat si simt...." imi place mult...mult pentru ca si eu simt la fel alaturi de alte cateva zeci de mii de persoane...doar ca tu ai reusit sa o spui tare frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti impartasesc un secret:tot ceea ce scriu este sub semnul starii de moment.Niciodata,crede-ma,niciodata nu am scris ceva dinainte,pe care sa-l analizez,rectific si abia dupa aceea sa-l postez.
    Cuvintele se nasc in momentul in care ma asez in fata tastaturii si le las asa,in forma si ordinea in care se aseaza de la sine.Altfel,nu cred ca as putea posta ceva.
    Si bucuria mea este mare cand intrezaresc intr-un comentariu,un zambet,o lacrima sau un semn de intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  3. S-a rasculat natura,s-a rasculat si omul.
    Ce frumos.:)Mi-ai adus aminte ca in sfarsit s-a strecurat si primavara.

    P.S:Am dat de mancare pestilor din acvariul tau.Cred ca sunt satui.

    RăspundețiȘtergere
  4. esti o persoana calda si se vede asta in spatele cuvintelor tale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. DRUMURI FICTIVE:asa am vazut eu lucrurile de dimineata,rasculat dintre perne spre intampinarea soarelui.Multam pentru adaosul de hrana;dupa cum ai vazut erau flamanzi...Ca mine de altfel...:-)
    pandhora:sarutmana cu caldura(si de la mine si de la soare):-D

    RăspundețiȘtergere
  6. simtirea-drum necunoscut...de aceea pare ca e "este sub semnul starii de moment".

    RăspundețiȘtergere