incearca

duminică, 22 mai 2011

Duminica,dupa apocalipsa

  Ufff,m-am trezit viu.Mare chestie.Am deschis ochii incet,incet si printre gene am zarit o raza de lumina,palida.Inainte de a-i deschide de tot,m-am ciupit de obraz sa fiu sigur ca nu sunt in vis.Super.Durerea si icnetul scos mi-au confirmat ca,cel putin in privinta corpului si simturilor mele,nimic nu se schimbase.Inca.Am lasat talpa piciorului sa atinga usor podeaua,asteptandu-ma la surprize:apa maloasa pana la marginea patului sau macar o fluidizare a materiei din care e alcatuita.Solida si rece.Furnicaturile simtite erau doar de la pozitia incomoda din timpul somnului.Grabit,am pus si celalalt picior jos si am pasit spre fereastra sa vad daca restul lumii e la locul ei.Doar o galeata uitata afara,dupa udatul gradinii,era mutata cativa metri mai incolo de o pala de vant furios.In rest,ciresele se facusera putin mai rosii decat ieri,iarba era cu o jumatate de centimetru mai inalta(iar trebuie sa o cosesc) si randunicile de la streasina casei se certau de zor pe gardul gradinii cu flori.
   Ceva parca lipsea totusi.Ma chinuiam sa realizez ce,cand scheunatul milog din dreptul ferestrei mi-a amintit.Nu-mi vazusem cateii.Dar boturile lor maronii ridicate pana in dreptul pervazului,intr-un salut matinal,m-au linistit.Pana si bracul meu,mai vagabond de fel,era acasa.Am deschis fereastra si am amusinat aerul.Aceeasi aroma de padure reavana,acelasi miros de vaci trecand spre pasune...M-am indreptat spre baie,curios sa vad daca la robinet curge apa.Culmea,curgea.Spun culmea pentru ca aici e un obicei:furnizorul de apa potabila,pune restrictie la primele ore ale zilei,pentru a limita consumul.Lumea cica are prostul obicei de a-si uda gradinile in speranta unei recolte bogate de legume.
   Prin urmare,toate pareau in ordine.Curios,am deschis televizorul asteptand de la vorbitorii din cutia magica,un semn al anuntatului dezastru.Stirile erau la locul lor:violuri,sinucideri,accidente tragice de masina,serialul divorturilor de prestigiu si fotbalul atotdominator erau prezente ca in fiecare zi.Asadar,nimic nou sub soare.Pana la anuntarea stirii ca,batranul si multpreainteleptul pastor,a anuntat amanarea apocalipsei pentru luna octombrie a anului curent,probabil din lipsa de cvorum.Si atunci am realizat ca pana si organizatorii apocalipsei pot pati,romaneste,o amanare a proiectelor din lipsa de responsabilitate a celor insarcinati cu ducerea la indeplinire a acestora.Sa mai rada Europa de noi ca nu suntem in stare sa ne hotaram daca am iesit din recesiune sau din criza.Ca proiectam autostrazi minune si realizam ulita copilariei in locul lor.Ca la noi se asfalteaza cu gropi,ca rosiile noastre cresc in Turcia si Italia,ca merele romanesti sunt mai bune cand se coc in Siria sau aiurea,ca morcovii nostri sunt mai drepti cand rasar din pamant in Polonia si cartofii mai dulci cand vin tot de acolo.
    Dar asta-i soarta noastra de popor analfabet(cum auzeam aseara o atotstiutoare doamna a talkshow-rilor caracterizandu-ne):ocupam prin exceptiile de la aceasta regula functii de conducere in universitati de renume mondial,trasam istoria NASA,programam si devirusam calculatoarele lumii,reinventam matematica,fizica si ingineria,accidental acaparam podiumurile olimpiadelor de stiinta internationale de fiecare data cand reusim sa participam...Sa-mi amintesc si de solisti de opera,de balet,de jazz?Sa caut in cutiuta memoriei creatori de arta a picturii,sculpturii,filmului,fotografiei,fashionului,machiajului si a orice altceva ce omul poate inchipui?Biet popor de "stupid people",sarac cu duhul si cu conturile goale,dar bogat in spirit si realizari pe alte meleaguri!
    Apocalipsa va veni,dar va fi o apocalipsa particulara,destinata locuitorilor acestui pamant,adusa de "ingerii" guvernarii noastre neroade si supuse intereselor proprii si straine.
    Trabucul meu scum a ramas nefumat.Nu-i nimic.Il voi pastra pentru ziua in care Romanii se vor trezi la viata si vor vota cu gandul la tara,nelasandu-se cumparati cu un kil de malai,zahar,ulei si o galeata sau umbrela inscriptionate cu sigla unor vanzatori si tradatori de tara si de neam.Il voi aprinde la flacara acestui neam de analfabeti inteligenti.

9 comentarii:

  1. "Trabucul meu scum a ramas nefumat.Nu-i nimic.Il voi pastra pentru ziua in care Romanii se vor trezi la viata si vor vota cu gandul la tara"...
    Sper să-l fumezi odată, deşi la votul următor miza e uriaşă, căci făina, umbrelele şi găleţile ar putea cântări mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. l-am pus la naftalina asteptand ziua in care nu vom mai visa la cai verzi pe pereti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai vazut ca nu a tinut faza cu "sfarsitul lumii"? eee :> ce s-o fi suparat trabucul:))

    RăspundețiȘtergere
  4. DE SUPARAT S-A SUPARAT C-A RAMAS NEFUMAT)da' sa vezi ce m-am suparat eu)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ai sa apuci sa fumezi trabucul ...omenirea se dezvolta doar stiintific si tehnic ..naravurile ( minciuna,agresevitatea ,sclavismul ) din pacate au o inertie a lor ,care ma tem ca nu o sa dispara ( nu a facut-o in 2500 de ani ,cel putin cei ultimii ...2500) asa ca..daca vrei sa l fumezi ..mai bn fumeaza intr-0 zi cand ti-se intampla ceva frumos..cat despre patrunderea materiei ....sunt demonstratii in arte martiale ( spargeri ) incare e clar ca nu e vb doar de forta fizica ,ci e vb de o mare cantitate de energie vitala interioara ,emisa in exterior :d

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Aia e problema :)) Las' ca pan' se insoara fiitu' trece :)) ca tu deja esti luat:))

    RăspundețiȘtergere
  7. ai mare dreptate in privinta naravurilor,fac parte din natura umana;trabucul poate astepta mult si binefumarea lui:de trezit nu ne vom trezi la realitate decat cand vom fi loviti in frunte de energia emanata de emanatii voturilor noastre:-))

    RăspundețiȘtergere
  8. CLM: TOTI suntem putin luati(daca ma-ntelegi),iar fi-miu pana se insoara,ma mai insor eu o data

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) Suntem suntem:)) lasaaa ca ma ocup eu de el=)) ii gasesc una buna :>

    RăspundețiȘtergere