incearca

marți, 3 mai 2011

Vamaioti

-Frateeeee,ce zi e azi?
-Marti sau miercuri...
-Ba esti prost?N-are cum,e luni.
-Ntzz!Ii miercuri si taci.Lasa-ma sa dorm...
-Ba,tu esti damblagiu.Cum dracu sa fie miercuri,cand noi n-aveam bani decat pana luni?Ce-am baut doua zile?Eeeee?
-Du-te ba'n puii mei ca ai fost manga si nu mai stii.Hai fa pe borsu' si fierbe pe mucles...
-Ba tu esti prost...Beat am fost de vineri seara pana duminica dupamasa,ca dup'aia am fo doar mamut...
-Mamut o fo mata' ma,ca tu numai beat ai stat.Luni o venit danezu si-o facut cinste cu bere,dup'aia olandezu din Amsterdam cu votca si bere si dup'aia nu mai stiu ca m-a luat valu'...Si daca acu' mi-e doar somn si nu ma doare divla,inseamna c-a trecut o zi de la betie,deci e miercuri...
-Danez,olandez,bavarez,pana mea,nu-mi aduc aminte nimic da' daca zici ca-i miercuri inseamna c-a fo misto si anu' asta in vama...
-Pai sa stii...
-Ce facem,plecam?
-Esti prost?Daca-i miercuri,pana vineri facem curat pe plaja,vindem sticlele si-avem ce bea.Ca vineri vin baietii la weekend si plecam cu ei duminica seara...
-Stii ca esti destept?Hai sa mai soilim pana dupa pranz ca tine de foame si dup'aia merem la cules
-No,bun.Acu' taci si dormi..
-Bine frateee...

Un comentariu: