incearca

vineri, 20 mai 2011

THE END

Gata...ajungem la capatul liniei.Maine,pamantul se sfarseste.Eveniment anuntat cu banere mari,intinse peste mari si tari.Profetul a cuvantat:21 mai 2011,este ultima zi a pamantului.Sau a oamenilor?Sau a vietii?Nu stiu,n-am inteles prea bine.La mine la tara,englezeasca nu este punctul nostru forte.Traducem dupa ureche si dupa jurnalele de stiri pe care le urmarim cu aviditate,dornici sa ne autoeducam pentru a face fata cerintelor unei societati in continua schimbare si,nu sunt sigur daca "e" sau "in" volutie.
  Asa ca eu unul,am inceput sa ma pregatesc.Mi-am curatat gradina de buruieni(sa fie frumoasa la marea sfarseala),am sters geamurile cu editia de ieri a tabloidelor(au aceasta mare calitate de a te ajuta sa vezi mai clar -prin sticla ferestrei,bineinteles),mi-am amanat datoriile la vecini si la stat(habar n-au nici unul ca la faza asta i-am tras in piept ca pe etnobotanice) catre o data viitoare si mi-am facut pantofii cu crema,lustruindu-i ca pe vremea cataniei.Am pregatit si un mesaj pentru univers,scris pe foi de caiet dictando,cu marker permanent -ca am auzit ca asta nu se sterge ,am facut si un CD cu imagini,muzici si mono;ogurile lui Toma Caragiu,am selectat si niste fotografii cu fete,baieti,tari,orase,animale,pasari,mancaruri si un deodorant ocean brise -sa stie universul cum mirosea pamantul in timpul vietii lui -si toate astea le-am indesat intr-un termos de inox pe care l-am asezat la loc de cinste,intre crengile unui nuc batran.Sper doar ca viitorul sa aduca vizitatori pe ce-o mai ramane din planeta,aia sa gaseasca recipientul meu si dupa cateva sute de ani de cercetari sa descopere cum se deschide si sa gaseasca astfel ceea ce le-am lasat mostenire.
  Dupa ce voi termina postarea asta,ma voi aseza in fata televizorului cu o bere in fata si cu un castron imens cu floricele,telecomanda la indemana si voi butona-o sarind de la un post la altul,insetat de ultima cunoastere.Ma voi uita pana si la emisiuni gen "Acces di(n)rect","Drept la tinta" si "dAN dIACONESCU,pRESEDINTELE pOPO(R)ULUI in direct".Ma voi bucura la nesfarsit de fiecare imagine cu Base si cu ai sai Boculet si Nutica si voi regreta amarnic faptul ca nu voi sti cine a castigat campionatul de fotbal si cupa in Romania.Ma voi bucura ca ai nostri conationali de etnie "igen"nu vor apuca sa invete geografia si istoria in limba materna,nu vor apuca sa se retraga de la guvernare si ca statul nu va fi obligat sa mai subventioneze caldura la iarna.Si ca s-a scumpit degeaba benzina si motorina;si ca a trecut recesiunea ;si ca Base va ramane ultimul mare presedinte din istorie;si ca ala micu,cu ochelari si vorba agitata,ultimul prim ministru pitic;si ca hingherii de masini vor dispare...
  Apoi ma voi intrista ca Guta nu va apuca sa-l vada pe copilu' lu'Narcisa crescut si cerandu-i insistent vila si masina promise;ca Irinel nu va apuca finalul telenovelei cu Monica;ca Pepe nu va reusi sa divorteze de Oana;ca burlacul va ramane pe cap cu 6 (cai frumosi) mandre dornice de maritis neapucand sa elimine surplusul de balast(adica cele 6 pretendente ramase in cursa);ca Mircea Badea nu are o ultima emisiune pe care sa o incheie cu celebrele cuvinte:"traim bine in Romania si asta ne uimeste tot timpul";ca Bianca si Daniela raman nemaritate si cu tariful nemodificat;ca Salam n-a apucat sa cante cu Bregovic si Clapton pe aceeasi scena si n-a apucat sa-si ia casa la Paris;ca manelele n-au apucat sa ramana singurul gen muzical pe intreg mapamondul;ca n-am apucat sa vad "Ursul"lui Chisu castigand marele premiu la Cannes si cu ocazia asta pe Mihaela casatorindu-se cu Dani;ca autostrada suspendata a lui Oprescu va ramane definitiv suspendata - ca toate autostrazile tarii in care chiorul este rege peste orbi;ca n-am apucat sa-l vad pe STROSCAN,ala cu tentativa de viol,condamnat la 70 de ani de detentie;ca americanii n-au apucat sa recunoasca in fata lumii ca sunt sfatuiti in politica de extraterestrii cazati in zona 51 si ca Luna este satelit artificial(de fapt,prima statie orbitala construita de atlanti in jurul unui metorit ramas captiv in sfera de atractie a pamantului);si inca multe altele pe care nu mai am timp sa le astern,grabit sa apuc sa caut pe Google ultimele stiri Wikkileaks.
  Da,ati observat bine:lista lucrurilor care ma vor intrista este mult mai lunga decat a celor ce ma vor bucura.
  Mi-am cumparat si o tigara de foi,de-aia scumpa rau,sa o savurez in acele ultime clipe.O singura nelamurire am:nu stiu cand sa o aprind.Ca profetul ne-a zis doar ziua nu si ora la care se va intampla apocalipsa.Si daca ma prinde cu ea neaprinsa?Sau daca apuc sa o fumez pana soseste?THIS IS MY BIG PROBLEM !
  Asa ca va zic ADIO pana duminica.
            THE END -nu-i asa?

9 comentarii:

  1. Ehm, eu nu cred, dar mai stii? :)
    Ce grija ai tu, tigarea :)) aprinde-o din ora in ora cate putin ca sa fii sigur :))
    Te pup, o zi faina sa ai:>

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ce?Crezi ca-s fraier?Otigara reaprinsa e ca dragostea intrerupta si reluata fara preludiu.Lasa un gust ciudat...Nu tine.
    Somnoroaso,se pare ca te-ai trezit,eh?
    Morocanoasa mai esti soro...
    Kiss u...

    RăspundețiȘtergere
  3. =))))))))))) nu's morocanoasa= )) da?:)) de restu' nu ma iau caa... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam multe lucruri ar rămâne neterminate :)) Lasă, tatookis, ia sfârșitul ca pe un alt început.

    RăspundețiȘtergere
  5. CLM: IMMMMMMMMMMMMM:-))))
    politicieni: asa ma gandeam si eu :-))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sfarsitul lumii o sa vina, dar cand va fi ziua aceea nu stie decat Dumnezeu.Si nu vad de ce ar trebui sa luam asta ca pe o gluma, a te pregati ptmoarte inseamna altceva decat ceea ce ai descris tu...

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))) se pare ca n-a crapat nimeni ..cata zarva pe toata Terra din cauza unui pastor batran senil ce se crede profet !!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lavinia: sunt de acora cu tine,sfarsitul lumii - asa cum o cunoastem acum -va veni,la ceasul si vremea hotarata;in gluma iau doar profetii mincinosi si materialist-lacomi;pregatirea pentru moarte o incepem din clipa in care ne-am nascut:tot drumul parcurs se indreapta in aceasta directie;dar important este daca lasam un semn in urma noastra sau suntem simpli trecatori.

    RăspundețiȘtergere
  9. NightShadow:ba unii au crapat (de ciuda);batranul pastor a reusit sa stranga o adevarata avere de la cei ce au pus boticul lor inocent si credul la vorbele sale;mai nou,a amanat totul pentru luna octombrie...:-))

    RăspundețiȘtergere