incearca

duminică, 1 mai 2011

am revenit...

uffff!gata si cu sarbatorile astea interminabile.zilele au fost prea scurte(ca si noptile de altfel),urarile de "bine" au tinut loc de salut,mancarea abia se lua de pe masa ca se aseza alta in loc,vizite la si pe la...evenimentele s-au scurs rapid,facandu-ma aproape sa uit ca mai am si o existenta virtuala,de care sincer,imi era dor.dar toate astea au trecut asa cum au venit si cred ca e cazul sa ne asternem pe treaba si sa recuperam din timpul ratacit(nu pierdut).asa ca va spun "bine v-am regasit" si de maine ne vom reintalni cu Damian si excursia sa prin viata,probabil si cu niste retete noi aflate in intervalul lipsei mele din zona si cu cine stie ce alte aberatii...clepsidra si-a adunat niste fire noi de nisip dintr-o furtuna sentimentala aproape apocaliptica,asa ca mai mult ca sigur le va lasa sa se scurga catre sperata voastra lectura...
cu speranta intalnirii cu voi la ceasuri tainice de seara,nu va zic decat spor la tastare si vant din pupa fericirii in navigarea pe arca vietii...

2 comentarii:

  1. 1 mai bucuros ca mine de revenire nu vei gasi;fidelitatea este reciproca,fiind un admirator sincer al postarilor tale...:-))

    RăspundețiȘtergere