incearca

duminică, 17 iulie 2011

M-am nascut de ziua mea

   "Am hotarat saptamana asta ca ar fi foarte bine pentru mine,viitorul si destinul meu, sa ma nasc la 1 august,anul curent.Nu sunt foarte priceput in ale zodiilor insa,sunt ferm convins ca as fi "Leu" si asta-mi suna prea bine in strafundurile culturii mele marginale pentru a lua aceasta decizie.A fi leu ar trebui sa insemne ca esti puternic,curajos,maret in firea firii(nu stiu de unde mi-a venit asta) si cu adevarat razboinic-vanator.Ca sa arat cat sunt de modest,nici macar nu ma gandesc si nu ma refer la statututl sau de rege recunoscut de jungla,savana,munti,paduri si magari(desi astia din urma mai carcotesc,spunand ca a fi rege inseamna si a fi bine "dotat",mai ales cand ai pe langa tine un harem de leoaice sexoase,lucru sau stare la care regele leu nu sta tocmai prin fruntea clasamaentelor).Eh,asta sa fie singurul "defect" in fiinta mea ce urmeaza a fi plina de atatea calitati.Am inceput deja sa imi schitez si traseul unui destin tumultuos,incarcat de realizari imense,de impliniri in mai toate domeniile de activitate leonesca si pentru a dovedi ca sunt un metro-leu adevarat,am inceput tratativele cu stilisti,hair-stilisti,maseuri si maseuze,igienisti si cosmeticieni,walk-stilisti,talk-stilisti,look-stilisti si money-stilisti ce semneaza cronici foarte apreciate de lumea mondena prin tabloidele neaose.Toti acestia vor face din mine un model penrtu mapamond,urmarit de paparazzo si acolo unde -ca rege -ar trebui sa ma duc singur-singurel.Imi vor analiza felul de a ma imbraca-coafa-machia-merge-vorbi-privi-gandi si machi,cautand defecte imposibil de gasit in perfectiunea-mi majestuoasa.Daca voi clipi din geana stanga ceva mai des,nu conteaza motivul,vor face din asta o moda si toata lumea va clipi cu mult mai des din aceeasi geana,considerand -pe drept cuvant-ca asa este modern,cool,chiq,in trend si perfect natural.Daca voi scapa niste gaze aromate cu hidrogen sulfurat la dineul la care am fost invitat ,gaze datorate dietei de fructe exotice la care ma supune dieteticianul meu pentru a inlatura urmele inexistente de celulita(sau celuloza,nu stiu sigur) de pe trupul meu herculeano-apollonisto-botezian,cei din jur se vor grabi sa devoreze aceleasi fructe,chinuindu-si matele si rectul sa imi imite zgomotoasele arome stiind ca cel ce va fi mai aproape de realizarile mele,va capata statut de posibila viitoare stea.Televiziunile e vor inghesui sa ma invite la emisiunile din grila de vara-toamna-iarna-primavara,solicitandu-mi parerea avizata despre viitorul omenirii,salvarea balenelor cu cocoasa si testoaselor-rinocer,despre coeficientul de inteligenta al politicienilor zilei si mai ales despre ce cred eu ca va urma in disputa domestica dintre printul asfaltului,cimentului,parcarilor,hartiei igienice sau vidanjelor si iubita sa sotie(sau amanta),model de succes defiland pe toate scenele de fashion si prin toate paturile de sponsori,prin masini cu preturi de 6 cifre cumparate din traficul de prostie romaneasca.Nu sunt excluse sansele de a fi chemat de institutia prezidentiala,de fapt invitat si ofertat pentru a ocupa postul de ministru in cadrul ministerului nou infiintat(cu dedicatie desigur):ministerul frumusetii interno-exterioare.
   Dar pana acolo se vor bate gradinitele si apoi scolile pentru mandria si onoarea de ale fi cursant,infiintand clase speciale cu profesori scoliti la universitati de renume dim America-Franta-Anglia-Italia-Germania-Rusia,hotarati sa imi cedeze fara remuscari,cunostintele lor vaste in domenii si mai vaste.Hip-hoperii,rockerii,pop-musicienii,lautarii si mai marii lor,manelisti vor plati valuta forte pentru meteorica mea aparitie in videoclipuri 4-D si 5-D,videoclipuri la care spectatorii vor putea sa-mi simta caldura rasuflarii racorite cu spearment,paste de dinti care te lasa fara dentist si mai stiu eu ce alte chestii si mai ales vor putea sa soarba pe nari parfumul transpiratiei mele scoasa la lumina de caldura reflectoarelor,parfum ce va fi incapsulat in urma unor indelungi negocieri,de o casa producatoare de parfumuri cu numele scris pe toate zidurile.
   Banii vor curge peste mine din toate directiile,alimentandu-mi conturile nenecesare datorita bancilor care mi-au oferit credit-carduri de diamant,fara limita de credit cu perioada de gratie pentru rambursare, nelimitata.Voi fi platit regeste(cum altfel)numai pentru simplul motiv ca exist.Primarii vor boteza strazi,cartiere si autostrazi suspendate cu numele meu rasunator,parcurile aquatice imi vor duce numele mai departe,salile de sport vor afisa banere imense cu imaginea mea si Sfinxul din Bucegi va fi relocat pentru aa fi instalata in locul sau,o statuie mai mare decat cea de la Rio,intruchipandu-ma din aur masiv poleit cu platina si acoperit invizibil cu un strat de ceramica astronavala pentru a-mi asigura vesnica existenta.
    Producatorii de masini,aeronave,submarine si jucarii erotice vor finanta laboratoare de cercetare imense pentru a descoperi secretele minunatei mele fiinte,secrete ce o data descoperite ar oferi sansa umanitatii la imigrarea pe alte planete si in alte universuri.Departamentele de securitate nationale si internationale,vor crea detasamente speciale pentru protectia subsemnatului,orice miscare a mea punand in functiune un mecanism de paza si protectie cum nici G8-ul n-a vazut in viata lui"
  -Ba,grasule,trezeste-te dracu odata si hai sa mai luam niste etno ca astea s-au terminat...
  La radio se aude Pavel Stratan cu "M-am nascut de ziua mea" si in gura simt ica gustul dulce-amar-acrisor al ultimului fum din tigara pregatita de amicii mei,etno-botanisti cu state vechi.Ma doare capul de imi plesneste dar abia astept continuarea nasterii mele intr-o viitoare zi de 1 august.

Un comentariu:

  1. parfumul asta al tau s-ar gasi de cumparat si de pe aoro.ro, nu?...pentru o mai buna distributie :)

    RăspundețiȘtergere