incearca

luni, 12 septembrie 2011

EA nu iarta

  Iata ca incerc sa ma tin de promisiune si semnez condica de prezenta a blogului.Revenirea mea seamana,oarecum,cu reinvatarea mersului pentru cineva condamnat de un accident sau de soarta,sa stea o perioada foarte lunga,lungit in pat,fara putinta de a-si folosi picioarele.
  Subiectele dau navala in mintea mea dar,am senzatia neputintei de a selecta unul anume si de a ma concentra asupra lui,incercand sa-l dezvolt.Imi trec printre ganduri o multime de retete rimate si ritmate,sagetile politichiei imi inteapa circumvolutiunile aplatizate si umbra lui Damian trece pe deasupra lor ca un nor mde furtuna ratacita,aparuta de niciunde.
  Bat campii la propriu si la figurat,sperand in revarsarea inspiratiei asupra spiritului meu insingurat si pustiit de dorinte incompatibile cu starea de fapt.Frazele mi se par lungi si dezlanate,simt in spatele umarului drept un demon punandu-ma la incercarea trecerii prin foc,iar umarul stang este inghetat de lipsa ingerului pazitor,plecat intr-o vacanta interminabila,dupa ce a obosit sa ma tot scoata din tot soiul de belele.Eliberat de supravegherea lui divina,fac tot ce pot pentru a-mi crea altele,mai mari si mai adanci,mai fara cale de iesire.
  De ce?Pentru ca simt,stiu ca moartea imi da tarcoale,apropiindu-se din ce in ce mai mult de tarcul vietii mele,in incercarea de a-mi rapi ultima si cea mai draga fiinta.Ma zbat sa o tin cat mai departe,o alung,o blestem,o rog,o implor sa dispara o data cu primele raze ale diminetii si vad ca totul e in zadar.
  EA NU IARTA !

6 comentarii:

  1. Asta e,noroc de vechimea mea pe pamant:am avut ocazia sa invat principiul rusesc - tot inainte!:-)((

    RăspundețiȘtergere
  2. spera si tine-te tare ,uneori o vointa puternica schimba situatia ,sau ne tine pe noi intregi :P,cine stie poate se schimba situatia asacum vrei tu ,e posibil totusi !

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari, in primul rand pentru blog,
    iar in al doilea rand pentru minunatele postari

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari in primul rand pentru blog,este o munca depusa eficient,in al doilea rand pentru minunatele postari...mi se pare foarte interesant. succes si sa munciti cu cel putin acelasi simt de raspundere pe viitor

    RăspundețiȘtergere